Kiemelt fontosságúnak tartjuk, hogy partnereink állandó megelégedettséggel beszéljenek rólunk. Üzleti filozófiánk, hogy ügyfeleink véleményét nem csak az általunk eladott eszközök ára, minősége határozza meg, hanem az is hozzájárul ehhez, hogy segítségünkkel miként tudják problémamentesen használni azt illetve megoldani az éppen kialakult problémát. A szállított eszközök folyamatos, zavartalan működése érdekében lehetőséget biztosítunk az üzemeltetést végző kollégákkal (szakemberekkel) rendszeres konzultációs lehetőségre, melyen az YNET Kft. részéről – igény szerint – valamelyik kollégánk is részt vesz. Az általunk forgalmazott termékeket szakembereink nemcsak folyamatosan ellenőrizik, hanem tesztelik is, így mindig naprakész információval tudnak szolgálni.

ALAPSZOLGÁLTATÁSAINK

GARANCIÁLIS SZOLGÁLTATÁSAINK

A beruházásban résztvevő eszközök garanciális időn belüli meghibásodásával kapcsolatban nyújtandó szolgáltatásaink azt a célt szolgálják, hogy a felmerülő hiba minél gyorsabban elhárítható legyen, elősegítve ezzel a minimális leállási időt.

Ezért a hibákat igyekszünk gyors reagálási idővel a helyszínen, cserealkatrésszel megoldani, és csak a szükséges esetben szervizben javítani. Ilyen esetekben raktárunk állapotától függően igyekszünk csereberendezést biztosítani.

Cégünk által nyújtott alap garancia idő minden esetben megegyezik a gyártó, forgalmazó alapértelmezett garancia vállalási idejével. 

Az általunk eladott eszközzel kapcsolatban képzett, vizsgázott szakembereink telefonos tanácsadással és hibaelhárítással állnak ügyfeleink rendelkezésére. A szolgáltatás intervalluma hétköznap 9.00 és 17.00 között érhető el. Természetesen ennek igénybevételére mód van a garanciális idő lejárta után is.

EGYÉB, TÉRÍTÉSES SZOLGÁLTATÁSOK:

A fent említett garanciális szolgáltatásokon túl a garancia idő lejárta után illetve a garancia hatálya alá nem tartozó egyéb problémákat is orvosoljuk.

Cégünk kiemelt figyelemmel kíséri a fejlesztés alatt álló termékeket is. Ezek minél pontosabb megismerését, elsajátítását már korán, a fejlesztési fázisban megkezdjük. Ehhez természetesen segítséget kapunk a különféle gyártóktól, fejlesztő cégektől. Kollégáink tanfolyamokon és képzéseken sajátítják el az új tudást, ismereteket, így a termék tényleges piaci bevezetésekor már mint „régi ismerőst” köszönthetjük a bemutatkozó terméket.

Szakembereink természetesen állandó rendszerfelügyeletet biztosítanak cégünknek, de más cégek számára is, akikkel szerződéses kapcsolatban állunk. Vállaljuk egyéni felhasználók valamint cégek számára szoftveres és hardveres gondjaik orvoslását, kezdve az egyszerűbb hangkártya installálástól, az operációs rendszerek telepítésén keresztül a komplex hálózatok megtervezéséig és kulcsrakész átadásáig.

SZOFTVERTÁMOGATÁS:

A hatékonyabb szakmai tudás elsajátítása érdekében folyamatos önképzéssel és tapasztalatszerzéssel biztosítjuk a felmerülő kérdések, problémák hatékony kezelését. A csapat egyes tagjai az asztali operációs rendszerekkel (Microsoft Windows, Linux disztribúciók egy részével, Mac OS), míg a többi munkatársunk a szerver operációs rendszerek (Microsoft Windows szerver család, illetve a Linux operációs rendszerek) világában mélyítik el tudásukat.
Természetesen a hagyományos, „klasszikus” szoftverek ismeretén túl más termékekkel kapcsolatban is rendelkezünk olyan szaktudással, melynek segítségével képesek vagyunk ugyanazt a magas színvonalú szolgáltatást biztosítani, mint amit a kiemelt termékek esetében. Az alább felsorolt –nem teljes lista- ízelítőt ad cégünk sokoldalúságából, szakembereink termékismeretéből.

A fent említett termékeken kívül majdnem minden olyan termékhez technikai támogatást is nyújtunk, amelyeket forgalmazunk. Ezzel biztosítjuk vásárlóinkat egy-egy esetlegesen felmerülő kérdés, panasz megoldásáról.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓKKAL SZÍVESEN ÁLLUNK AZ ÖNÖK RENDELKEZÉSÉRE!